昨天很早就起床~說真的是並沒有睡覺

為什麼我要這樣作賤自已呢?眼訓但睡不著

起了床,本是想立即去沖個涼

出左露台看看漸亮的天

再望留下的人流~突然發覺一個白髮橘色衫既呀婆坐下張凳度

好恐怖架~由其是岩岩起身(根本我就係唔嚇得架嗎)

因為時間很趕~只有一個鐘頭俾我梳洗

我仲要搽防曬架嗎~要曬太陽呀!!

本來我仲有剩時間既~不過到係支BB CREAM

搞到我成面白左一度~要我重新落妝再上防曬

今次太趕~我只有搽一搽防曬就算啦

 

等車既時候~居然發現6點幾到已經有好多出街啦

之後塔車去到羅湖過海關果時又俾佢望~望~望

好煩呀佢地~我個張相唔靚啦

不過今次我終於知道個原因啦~因為我個「煇」大陸冇依個既字碼

好弱呀~點解連咁簡單既字到冇架!!

 

去到深圳見到個導遊~本諗住係一個靚仔黎帶團架嗎

上次我去油麻地到有個靚仔帶~掛住人家?(白痴)


雖然冇靚仔帶~但今次個導遊到唔差

全程到好體貼~可能佢係女人

比上次果個好DD啦

所以我係張意見書俾好高分佢架!!

 

之後又塔左成個幾鐘車~我到唔知點解個司機要咁OUT定想荼毒我地既心靈

居然係度播軍教片~咩事呀你!!

仲要開到鬼死咁大聲

逼我聽歌到要開大D~好傷架嗎!

 

去到食左餐弱雞餐~兩日到係呀(怒)!!

不過係值既~因為唔係好貴個團

去左水上樂園玩左5個鐘~之前話唔俾著衫玩我唔理佢呀

入面D人到冇理姐~玩左兩個激D,之後就俾D表姐妹弟叫左去玩漂流河

真係漂左成個幾鐘架~不過中間有D水射出黎到OK既

我呀媽俾我定住係D水柱到淋~太好玩啦

仲有個人造浪池~D人多到咩咁

最激果D浪又行唔到~游到唔得囉

仲要拋下拋下~我暈啦!!

之後去左睇馬戲~雖然冇冷氣

個人熱到痴肺~但值得一看(推介指數:4星)

 

終於可以返酒店啦~個大堂真係唔大

佢話係準4星~但其實係香港既3星到(大陸同香港真係唔同LV)

不過房間尚算可以!!

沖涼房係用透明玻璃~好透呀@_@

 

至於第日去左博物館遊覽

增加我對林則除既認識~佢真係唔靚仔架囉

點解咁肥到可以做官架!!

 

台灣真係好可憐呀~我最近到幫台灣增加消費希望可以作出一分力啦!!

加油呀~台灣的同胞們~我愛台灣既節目架!!

我係哈台唔係哈韓喔>W<

 

PS:我冇曬黑又冇曬傷

      到係我D防曬好用

                LOVE!LOVE!LOVE!

arrow
arrow
    全站熱搜

    hofaiwong 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()